שאלות נפוצות
שירות לקוחות
הזמנות
המותג "פולדיז" מוכר בישראל כאיכותי מאוד ומוביל בתחום, ולכן רוב הלקוחות מבצעים הזמנות דרך האתר ונהנים משירותי אספקה המהירים שלנו.
היועצים שלנו זמינים לכם, בכדי לתת מענה לכל שאלה, דאגה, התלבטות ומידע מקיף נוסף.
אם תרצו לבדוק ולראות פיזית את הכסאות לפני שתחליטו לרכוש אותם נשמח לתאם לכם פגישה עם סוכן שטח שלנו שיגיע עם דוגמאות לבדיקה והתרשמות וזאת ללא התחייבות מצדכם
צרו איתנו קשר וננסה לתאם הגעה עם דוגמאות אליכם לבית או למשרד בהקדם
יועץ ונציג מכירות ארצי - יהודה
058-707-8181
WhatsApp: 058-7078181
אזור מודיעין, ת"א והמרכז
אזור השרון ומישור החוף
אזור ירושלים והדרום
אזור גוש עציון, יהודה והשומרון
השירות מוגבל לאזורי השירות וזמינות נציגי החברה, ומתבצע לפי שיקול דעתה של החברה ונציגיה בלבד לאחר שיחה ראשונית מול המתעניין.
ניתן ליצור קשר בטלפון: 058-707-8181 או הודעת WHATSAPP או לשלוח הודעה ל info@foldees.co.il ואנו נחזור אליכם בהקדם.
אנו מכבדים כרטיסי האשראי (כולל אמריקן אקספרס ודיינרס). בנוסף ניתן לשלם בהעברה בנקאית או באמצעות PayPal, PayBox או ביט.
המחירים כוללים מע"מ
כן, ניתן לשלם בהעברה בנקאית בתיאום מול שירות הלקוחות
ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולקבל מידע לגבי הזמנה קבוצתית / רכישה קבוצתית.
לאחר השלמת ההזמנה באתר, אנו נשלח אלייך מייל אוטומטי עם אישור ההזמנה ומספר ההזמנה שלך. כאשר ההזמנה תהיה מוכנה למשלוח, ניצור עימך קשר לתיאום המשלוח, ולאחר מכן תקבל הודעה צפי הגעה ו\או תיאום ישירות מחברת ההובלה.
כמו כן, ניתן לברר את סטטוס ההזמנה ע"י משלוח אימייל ל: info@foldees.co.il
בצירוף שם המזמין ומספר ההזמנה.
כן! הסליקה מתבצעת באופן מאובטח דרך חברת האשראי והאתר עומד בתקן הנדרש PCI DSS.
במידה ואתם מעוניינים במוצר שאזל מהמלאי, נא ליצור איתנו קשר במייל info@foldees.co.il
משלוחים
כמובן! במעמד ביצוע ההזמנה באתר ניתן לבחור באופציית איסוף עצמי
אין בעיה לשנות כתובת למשלוח כל שיש לעשות הוא לפנות לשירות הלקוחות כשבידייך שם המזמין ומספר ההזמנה ונשמח לטפל בנושא.
ימים א'-ה' 09:00-18:00.
ימי ו' וערבי חג 09:00-14:30.
במוצ"ש שירות הלקוחות סגורים.
כן, ניתן לשלוח אימייל ל - info@foldees.co.il
ונשמח לעדכן אתכם.
ניתן ליצור קשר באימייל ל- info@foldees.co.il
ניתן ליצור קשר בטלפון: 058-707-8181.
החזרות ואחריות
ניתן להחזיר את המוצר עד 14 יום מקבלתו, כל עוד המוצרים סגורים באריזתם המקורית ובהתאם לחוק. עלויות המשלוח\הובלה חזרה יהיו ע"ח המחזיר.
כמובן, ניתן לבטל חלק מההזמנה. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
כן, אנו נותנים בין שנה ל-3 שנים תלוי בדגם.
צרו איתנו קשר עם כל פרטי ההזמנה ואנו נטפל בבעיה במהירות האפשרית. info@foldees.co.il