שאלות נפוצות
שירות לקוחות
הזמנות
תל אביב, רמת גן, אור עקיבא, ירושלים, מודיעין
ראש העין, מודיעין עילית, ערד, אפרת
אנו צרו קשר ונשמח לתת לכם מידע אודות סניפי משווקים ותצוגות ואפשרויות נוספות להתרשם ממגוון הכסאות
יש גם אפשרות לתאם מול סוכני שטח שלנו להתרשם מדגמי כסאות מתקפלים אצלכם בבית או במשרד בכפוף לאזורי ותנאי השירות.
כן בהחלט. ניתן ליצור קשר בטלפון: 058-707-8181 או הודעת WHATSAPP או לשלוח הודעה ל info@foldees.co.il ואנו נחזור אליכם בהקדם.
אנו מכבדים כרטיסי האשראי (כולל אמריקן אקספרס ודיינרס). בנוסף ניתן לשלם בהעברה בנקאית או באמצעות PayPal, PayBox או ביט.
המחירים כוללים מע"מ
כן, ניתן לשלם בהעברה בנקאית בתיאום מול שירות הלקוחות
ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולקבל מידע לגבי הזמנה קבוצתית / רכישה קבוצתית.
לאחר השלמת ההזמנה באתר, אנו נשלח אלייך מייל אוטומטי עם אישור ההזמנה ומספר ההזמנה שלך. כאשר ההזמנה תהיה מוכנה למשלוח, ניצור עימך קשר לתיאום המשלוח, ולאחר מכן תקבל הודעה צפי הגעה ו\או תיאום ישירות מחברת ההובלה.
כמו כן, ניתן לברר את סטטוס ההזמנה ע"י משלוח אימייל ל: info@foldees.co.il
בצירוף שם המזמין ומספר ההזמנה.
כן! הסליקה מתבצעת באופן מאובטח דרך חברת האשראי והאתר עומד בתקן הנדרש PCI DSS.
במידה ואתם מעוניינים במוצר שאזל מהמלאי, נא ליצור איתנו קשר במייל info@foldees.co.il
משלוחים
כמובן! במעמד ביצוע ההזמנה באתר ניתן לבחור באופציית איסוף עצמי
אין בעיה לשנות כתובת למשלוח כל שיש לעשות הוא לפנות לשירות הלקוחות כשבידייך שם המזמין ומספר ההזמנה ונשמח לטפל בנושא.
ימים א'-ה' 07:30-22:30.
ימי ו' וערבי חג 07:30-17:30.
במוצ"ש חצי שעה אחרי צאת השבת ועד 22:30
כן, ניתן לשלוח אימייל ל - info@foldees.co.il
ונשמח לעדכן אתכם.
ניתן ליצור קשר באימייל ל- info@foldees.co.il
ניתן ליצור קשר בטלפון: 058-707-8181.
החזרות ואחריות
ניתן להחזיר את המוצר עד 14 יום מקבלתו, כל עוד המוצרים סגורים באריזתם המקורית ובהתאם לחוק. עלויות המשלוח\הובלה חזרה יהיו ע"ח המחזיר.
כמובן, ניתן לבטל חלק מההזמנה. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
כן, אנו נותנים בין שנה ל-3 שנים תלוי בדגם.
צרו איתנו קשר עם כל פרטי ההזמנה ואנו נטפל בבעיה במהירות האפשרית. info@foldees.co.il